Děkujeme za Vaše dotazy a komentáře. Vyhrazujeme si právo mazat příspěvky, které odporují platným zákonům ČR, jsou vulgární nebo mohou podněcovat k rasismu.
Pro inspiraci | 05.06.2012 15:24 | ||
05.06.2012 15:24 _Deny#8 | Našel sem jedno video na Internetu. Jen se podívejte. Na todle, určitě nemáme nárok... http://www.youtube.com/watch?v=qgzH6fqB_8s&feature=related | ||
05.06.2012 18:55 | Zdarec :-) Mám dotaz na ten kufr nebo přilbu zdarma při zakoupení nového mazlíka? O jaký typ přilby nebo kufru se to týká? Děkuji Saimon | ||
06.06.2012 07:45 | Je k tomu buď kufr Speeds 26l nebo otevřená přilba s plexi Motowell.Obě věci jsou ve stejné hodnotě 990,- KČ s DPH.Nebo se dá vzít jiná věc ve vyšší hodnotě a rozdíl doplatit. | ||
05.06.2012 18:57 over | Ty jejich úpravy jsou neuvěřitelný. Někde jsem i našel cenu. Prodej podobně vytuňenýho PCX stála 23.000 bátů což je cca 140.000 kč ... mazec | ||
05.06.2012 20:48 šubi | TAKÉ JSEM UŽ TOHLE VIDEO VIDĚL JE TO NÁDHERA.... | ||
08.08.2012 07:35 Petr | Dobrý den , chci se zeptat jestli je možné absolvovat s PCX 125 cestu která by měřila na příklad 700-800 km . A taky bych se rád zeptal jestli tato vzdálenost se dá ujet na ráz a nebo jak zvolit případné zastávky aby si motor/ka odpočinul . A třetí a poslední otázka zda by jste takový výlet doporučil či nikoli . Předem děkuji za odpověď :-) | ||
08.08.2012 09:49 ipepa-Josef Pončík | Zdravím, v podstatě není žádný problém absolvovat Vaší cestu najednou.Vzhledem k tomu, že budete tankovat co 200-220 km stačí když necháte skůtr 10min. trochu schládnout a pak zase pokračovat v jízdě. | ||
23.05.2013 10:26 Roman | Zdavím. Měl bych dotaz. Koupil jsem si PCX 150. První věc kterou jsem vyhodil je na sedátku ten bobek, bohužel ještě nemám dořešené čalounění ale mám jiný dotaz chci si koupit věčí pleki. Nemáte nějak detajlně nafocený PCX z věčím plexi. Obávám se že se mi to nebude líbit. | ||
11.08.2012 09:30 Kuře | Čau Žádnej problém dát cestu o této vzdálenosti.Koncem června letošního roku zdolán na PCX Grossglockner.Z mého bydliště do Zell am See cca 584 km za 12 hodin včetně přestávek,stejný čas i cestou domů.Celková ujetá vzdálenost 1333 km při celkové průměrné spotřebě 2,46 l To vše ve dvou. http://houbyzle.rajce.idnes.cz/2012-07-02_Grossglockner_2012/ | ||
19.06.2013 18:34 mika33 | kuře prosím tě co máš na pcx za plexi vypadá dobře je kouřové? chci si také pořídit větší a kouřové se mi líbí víc než čiré díky za tip... | ||
24.06.2013 05:06 Kuře | ...Ermax +12... | ||
25.06.2013 12:19 jirkapcx | S pécéxkou na cestách. Původně jsem měl v plánu vyrazit na první cestu do Chorvatska, časová tíseň a možnost přespat v Itálii mé plány změnily. V neděli jsem koupil mapu a motoválec na věci, v pondělí absolvoval první garančku a nic nebránilo mému rannímu úternímu odjezdu na jih. Zadání cesty: délka : na 5 dní, z toho 4 dny jízda, jeden válení u moře cíl : Bibione trasa : pouze po vedlejších mimo dálnice, trochu se kochat a užít horské silnice, udělat si zastávku nejen na odpočinek Průběh trasy: 1.den Praha-Studánky-Eferdinf-Gmunden-Gosau-Bishoshofen-Fusch 2.den Fusch-Grossglocknerhochalpenstrasse-Tolmezzo-Pordenone-Bibione 3.den válení se u moře 4.den Bibione-Udine-Bovac-Kr. Gora-Villach-Liezen Reichraming 5.den Reich.-EEnns-Perg-Weitra-N.Hrady-Praha Konec části 1. | ||
25.06.2013 13:20 | Pokračování: Zdolané horské průsmyky: Nejvyšší stoupání/ klesání - 23/18% Nejvyšší nadmořská výška - 2 571 m. n. m. Edelweisspitze A Grossglocknerhochalpenstrasse- Edelweisspitze - 2 571 m.n.m. A/I Ploeckenpass 1 360 I Passo Rest 1 052 Slo Vršič 1 611 Slo/A Wurzenpass 1 073 A Turracherhohe 1 783 A Soelkpass 1 790 Ubytování: V A 1+x v pensionu, 1x v Gasthausu, na priváty motorkáře na jednu noc nechtěli moc ubytovat. V Bibione jsem spal dvě noci v appartmánu u přátel. Počasí: až moc teplo, nejlépe bylo v horách. Jinak až 37, v noci i 27, ale vlastně milosrdně. Nepromoky jsem za celou cestu nemusel z podsedla vyndávat.Jedinou bouřku jsem přečkal v Alpách pod benzínkou. Výsledky minitestu: Stroj: PCX 150, r.v. 2013, při zahájení testu na tachometru 960 km, po prvním servisu. Jezdec + bagáž: 120 kg, motovak Luis na 50 ltr, uchycen k sedlu za bobkem dvěma gumicuky. Super-nepromok, dobře držel, přístupný z dlouhé části, ucho na nosení, snadná montáž. Styl jízdy: žádné loudání,rychle, ale s více zastávkami. maximální rychlost cca 112, trvale se dá jet 90-100 a pohodičku 80-90 km/hod Ujetá vzdálenost: za 4 dny jízdy(jeden den válení) 1740 km, průměr na den 435, nejvíce 1. den 540 km Spotřeba paliva: celkem 41,87 ltr, to je průměr 2,4 ltr/ 100 km Spokojenost,je to 150, styl jízdy a profil trasy nebyl zaměřen na úspory. Náklady : benzín celkem 1 570,-Kč = 0,90 Kč/km // z toho 44,7 Eur// nocleh v A 2x 1 540,-Kč //samostatný pokoj s bohatou snídaní// v Bibi jsem spal zdarma silnice/prusmyky 515,-Kč //Grossglocner.. 20 Eur, stojí 23, v penzionu ve Fusch jsem dostal slevenku// ------------ Celkem 3 625,-Kč Zkušenosti, subjektivní hodnocení, závěr. Stroj splnil při minitestíku mé očekávání. Šlapal bez poruch , ani olej nebylo třeba dolít, přestože byly extremní teplotní podmínky a náročná trať. V gumách mám Ultra Seal, nepíchl jsem. Spotřeba mě uspokojila. Něco by to chtělo na tyto delší trasy vymyslet se sedačkou. Je dost tvrdá, možná, kdybych neztratil polštářek, tak to bylo lepší.Na českých silnicích bych mohl na sedačce naklepávat řízky. Ale připomněl jsem si Stadiona S11, na kterém jsem jel před 42 lety do Tater. Jinak je PCXko takový trochu moto-kolo-skutr. Nemá rád boční vítr, který s ním pěkně cloumá a pazoury musíte mít tam, kam patří . Díky galuskám mu nedělají ani dobře podélné nerovnosti typu spojů asfaltů, vylitých podélných prasklin a podobně. Na druhou stranu s přehledem zvládalo provoz v zemích, kde se dodržují předpisy a směle uhánělo v kolonách vozidel, umělo předjet i náklaďáky, případné loudaly. Horské průsmyky zvládlo excelentně a jen co je třeba, dát si pozor na brzdy- prostě na variátoru nepodřadíte. Se zavazadlem jsem dlouho váhal, s válce jsem neudělal chybu.. fakt jednodochý, levný a dobrý. Dokonce jsem si zvykl na bobek na sedačce, motoválec mi dělal opěrku. Na sedačce seděl jak zadek na hrnci. Cesta splnila mé očekávání, ani stroj nezklamal. Bylo to krásné a jel bych zase. Díky azůru jsem měl z horských průsmyků, ale i běžných pěkných silnic skvělý zážitek. Projet se kousek od hranic od Pergu směrem Bad Zell, Weitra a na okolních komunikacích je zážitkem, ale projet si průsmyk Passo Rest na SR 552 do Tramonti di Sopra bylo excelentní. Koukněte na YOUTUBE a zadejte si Passo Rest. Vyberte moto a dejte to. Super. Teplo bylo snesitelnější než déšť. Kdyby lilo, tak to asi jedu o den déle. Prostě zadání se podařilo splnoit. S pécéxkou jsem zvládl pěknou nálož, já to dal taky a ve zdraví se vrátil. Kdyby se někdo chtěl přidat na další moji tůru, třeba i pod stanem(samotnému se mi nechtělo), tak se ozvěte. Již se mi v hlavě honí další trasy. Tak příště Jirkapcx konec | ||
26.06.2013 11:39 MikeGod | Jsi borec chci taky na takový výlet, jen nikdo nezaručí hezké počasí :( paráda závidím | ||
26.06.2013 12:07 MikeGod | Jsi borec chci taky na takový výlet, jen nikdo nezaručí hezké počasí :( paráda závidím | ||
02.09.2013 00:34 | |||
02.09.2013 16:07 jirkapcx | |||
30.10.2013 18:53 Kuře | |||
30.10.2013 18:55 Kuře | |||
1 2 |