POKRAČUJTE V DISKUZI ON-LINE

Přihlásit Zaregistrovat

Děkujeme za Vaše dotazy a komentáře. Vyhrazujeme si právo mazat příspěvky, které odporují platným zákonům ČR, jsou vulgární nebo mohou podněcovat k rasismu.

Diskuzní fórum / Motor, výkon, úpravy, výfuky, spotřeba / Kitová sada Yuminashi 164 ccm

Kitová sada Yuminashi 164 ccm08.12.2012 17:24
08.12.2012 17:24

Kuře
Ahoj Josef

Bude tato kitová sada dodávána jak pro první generaci PCX tak pro druhou s motorem esp?
 
 
09.12.2012 15:24

ipepa-Josef Pončík
Čau,

ano bude jak pro první taky pro druhou generaci.
 
 
13.12.2012 18:29

Kuře
Tak to je kouř...http://www.youtube.com/watch?v=d1e5pZtlanw&feature=share
 
 
14.12.2012 17:32

sanderoo
Zdravím,kolik bude asi cena cca?
 
 
14.12.2012 19:21

ipepa-Josef Pončík
Ahoj,

cena kitu by měla být kolem 6.900,- kč s DPH. Ještě uvidím kolik bude clo, celní prohlášení atd.. Hned jak budu vědět přesné info dám vědět na web.
 
 
20.12.2012 11:18

Fota
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zdali se po montáži kitu 164 ccm, musí tato změna zapsat do TP?...Patřím do skupiny \"Béčkařů\", kteří mohou od ledna sedlat 125 ccm a možnost zvýšení objemu se mi jeví jako zajímavá varianta...
 
 
27.12.2012 14:01

ipepa-Josef Pončík
Ahoj,

nikdy nikdo nepsal změnu do TP když si dával kit na skůtra. Ať už šlo o 50cc 2T ze kterých se dělá 70cc nebo právě u 125cc ze zvýšeným obsahem. Po montáži kitu vždy naše firma napíše předávací protokol, který zákazník podepíše kde je jasně napsáno že se jedná o zvýšení obsahu a díky tomu i nárustu výkonu a veškeré případné problémy(nemám na mysli reklamaci-skůtr je pořád v záruce) spojené z jízdou na pozemních komunikacích bere zákazník na sebe!
Kit doporučuji namontovat na nový skůtr nejdříje po 2.000km tak budu mít alespoň jistotu že nový řidiči, kteří můžou od ledna sedlat 125cc na ní něco najezdí..

Čau Pepa
 
 
27.12.2012 15:02

Fota
Ahoj, díky za informace, určitě bych chtěl alespoň 1 sezónu odjet na 125cc, nejsem žádný hazardér a chtěl bych si PCX pořádně \"ošahat\", než bych se pustil do úprav:-)...Máte k dispozici informace, jak se po montáži kitu zvýší výkon a kroutící moment?
 
 
27.12.2012 15:57

ipepa-Josef Pončík
Hned jak budu mít informace ohledně kitu dám vědět. Bude to již příští týden.
 
 
15.01.2013 14:28

beri
Zdravím,
jsem tu nový a tak se omlouvám, jestli jsem téma toho dotazu dal do jiné sekce. Rozhodl jsem se koupit na jaře Hondu PCX. V plánu byla 150ka. Řidičák na Béčka mám a na motorkách mám pár let odježděných. I když je to už pár let, co jsem naposled motorku řídil. Mám jen trošku obavu z výkonu. PCX 150 je určen jako městský skůtr a můj plán je denně dojíždět do práce - 25 km v jednom směru. Přičemž můžu buď po dálnici, nebo po souběžné okresní silnici ( v plánu je právě tato cesta ). Převýšení na 25km cca 350 metrů. Přesto si myslím, že i pro toto dojíždění je pcx 150 dobrá volba. Nemám v plánu závodit. Myslíte, že ipro toto dojíždění bude PCX vhodná? Líbí se mi poměr cena výkon a spotřeba, která v případě pororvnání s konkurencí hraje pro PCX. Dál mě zajímá kitová sada s navýšením objemu na 164ccm. Je zde velký rozdíl proti 150ce? Neni skoro rozumnějsí v mém případě vvzít rovnou PCX 125 a osadit je tímto kitem. Popravdě mám ke kitůma tunnigům trošku odpor. Řikám si jestli se nesníží kitem životnost motoru. Jestli není nakonec vhodnější osadit kit raději na pcx 150, protože součástky v motoru jsou dimenzované na větší tlaky a pod a taky nevím jak se zvedne spotřeba. Asi jsem vás zasypal řadou otázek, přesto doufám v odpovědi. Děkuji Pavel Bär
 
 
16.01.2013 20:47

ipepa-Josef Pončík
Ahoj,

pokuď si koupíš PCX 125 tak musím předem říct že prvních cca 2000 km doporučím stejně jezdit s orig. motorem ať se skůtr alespoň trochu zajede. Poté když namontuješ kit 164ccm ihned budeš překvapený o kolik jede skůtr více(pružné zrychlení, jízda do kopce, jízda ve dvou). Max. rychlost se nijak nezmění, tu ovlivňuje změna převodu (variátorem, koncovým převodem). Spotřeba u orig. 125ccm je kolem 2,1 l. s kytem 164ccm ještě nemůžu říct ale čekám že asi o 10% vyšší. Montáž kitu nijak zvlášť životnost skůtru neovlivní. Cena PCX 125 je 59.900,- a 164ccm kitu + montáže 10.880,- kč s DPH

U PCX 150 je poznat rozdíl oproti PCX 125 ovšem na 164ccm trošku ztrácí. Přesně to vystihuje rozdíl obsahu mezi každým zmíněným. Max. rychlost je stejná jako u 125 takže cca 110 km/h. Spotřeba kolem 2,4 l. Kit 164 se na PCX 150 nedělá, protože nepasuje. U PCX 150 je v přípravě kit na obsah 210ccm. Cena PCX 150 je 62.900,- s DPH.

Na každodení dojíždění 25+25 km samozřejmě postačí i PCX 125 bez kitu kde bude spotřeba nejnižší. U člověka, který má řidičák i na 150 bych klidně doporučil PCX 150 hlavně díky ceně a 164ccm chtějí hlavně lidé, kterým 125ka časem nestačí.

Ahoj Pepa
 
 
27.01.2013 09:40

mozimy
Zdravím. Na jar plánujem kúpiť pcx vo verzii 125 a po doporučovaných 2000 km, chcem dať namontovať 164ccm kit. Rád by som, ale aspoň trocha zvýšil cestovnú rýchlosť. Preto sa chcem opýtať, ako je to z maximálnou rýchlosťou? Je limitovaná riadiacou jednotkou? Alebo nastavením variatora a prevodov. Ak je to len variátorom, je možné nastaviť ho tak aby skúter dosiahol vyššiu rýchlosť? Prípadne existuje pre tento skúter sada rýchlejších prevodov do stáleho prevodu? Ide mi hlavne o to aby skúter jazdil 90 -100 km/h, ale aby to bola cestovná rýchlosť a nie maximálna. Nechcem jazdiť 100 km/h a pri tom pojde skúter stále naplno, radšej nech má nejakú rezervu.
Ak je tento limit nastavený riadiacou jednotkou, je možné ho nejak odblokovať?
Díky za rady.
 
 
28.01.2013 18:39

ipepa-Josef Pončík
Ahoj,

k tvému dotazu:
Originál PCX s novým řemenem jede max 110km/h po rovince v bezvětří takže za cestovní rychlost bych uvedl asi 90-95 km/h. PCXko není v základu žádný silák(neutáhne těžší závaží variátoru nebo koncák) takže jestli dáš jiný variátor počítej opět max 110km/h a s kopce 120km/h. Firma Yuminashi, která dodává kity 164ccm mě má dodat také koncové převody s těžším převodem, který by měl poskytnout cca o 6-8 km/h navíc při stejných otáčkách motoru. Samozřejmě doporučím koncák pouze s kitem, který poskytne potřebný výkon a krouťák na dané úpravy. Zatim jsem neměl možnost díky počasí vyzkoušet kit 164ccm s variátorem(malossi), který bych osadil podstatně težším závažím. Myslím si že k nějakým 120 km/h(po rovince) by to snad šlo. CDI neboli řídící jednotku bych z důvodu šetření motoru nechal zavřenou protože max. otáčky přetáhne člověk jen jednou např. s kopce, ale samozřejmě by pomohla a hodně...

Takže jestli vše půjde jak bych si představoval tak cca 125-127 km/h a za předpokladu minimálně stejných akceleračních podmínek jako u originálu by měl zajistit:

-Originl CDI
-Yuminashi kit 164 ccm
-variátor (např. multivar, kn kikaku, Yuminashi, NCY)
-Yuminashi-koncový převod

Perlička na závěr(s otevřeným CDI), která mi dnes přišla od Yuminashiho: :-))))

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IXcndhq_JY8


Čau Pepa
 
 
24.06.2013 19:06

moymma
ahoj, už jsem taky hrdý majitel malého černého pcx ďáblíka. Zatím se vzájemně oťukáváme, ale časem také uvažuji o přikoupení pár koníků do motoru. zajímá mě jak takto vylepšená PCXka projde pak na STK kontrole???
 
 
05.02.2013 19:56

sedli
Má ten výfuk homologaci ? Je v něm vyndávací trubička co se vrací při STK nebo je to naostro bez homo ?
 
 
05.02.2013 22:01

ipepa-Josef Pončík
Čau,

jaký výfuk myslíš?
 
 
05.02.2013 22:19

sedli
Sorry, omylem jsem vložil dotaz do špatné kategorie, dotaz byl k výfuku Yoshimura :-)
 
 
02.03.2013 20:14

zdezajh
Zdravím.Kupuji nyní SH125i 2013,který prý má stejný motor jako PCX.Bylo by možné po zajetí použít tuto kitovou sadu i na SH125i 2013?
 
 
04.03.2013 21:05

ipepa-Josef Pončík
Ahoj,

ano kitová sada bude pasovat i na SH 125 od roku 2013. Skladem by měla být za cca 2 měsíce.
 
 
06.03.2013 17:59

michal
ahoj jsem tu nováček pcx si budu pořizovat za měsíc v hondě v Plzni a už se moc těším chci se zeptat jestli se dá kit namontovat během servisu třeba ve 4000 Km a dále jestli je nutné dokupovat i výfuk,variátor atd. nebo jestli je účinný už samotný kit.Moc děkuji za odpověď a doufám že budu také moc dorazit na nějaký sraz Michal...
 
 
29.04.2013 18:10

Josef
Ahoj jsem novacek na jizde po 2 kolech a hned me zaujala hondice pcx 125,jen mi to uz pripada ponekud slabsi:-),tak se tesim na kit.jen by me zajimalo na kolik vyjde cela ta sranda se vsim vsudy kit ,variator a vsechny ty dilky aby se zvedla akcelerace i celkova rychlost a jestli uz nevime neco vic o tom kitu.
Dekuji za odpoved.
 
 
29.04.2013 20:39

ipepa-Josef Pončík
Ahoj,

samotný kit ti zlepší akceleraci a zásadně kroutící moment takže jízda ve dvou nebo do kopce je znatelně lepší. Maximální rychlost se nezvýší ovšem 100km/h pojedeš i do táhlého kopce. Pokuď dáš ke kitu ještě variátor maximálka se bude pohybovat kolem 115-120 km/h ve vzpřímené poloze a zrychlení z místa se ještě zlepší.
 
 
03.05.2013 18:46

Josef
ahoj a je teda kit uz ke koupeni nebo jeste ne?
 
 
04.05.2013 18:50

ipepa-Josef Pončík
Ahoj,

skladem jsou kity 164 na PCX 125 2010-2011. Pořád řeším problém s celnicí kde jsou i kity na nové PCX ovšem kdy mi je pošlou fakt nevím :-(
 
 
22.05.2013 08:53

Honza
Dobrý den. Asi se zeptám jako kluk ze 7.třídy základní školy, ale mám stejně takový dotaz. Když namontuji kit Yuminashi 164 ccm a pořídím také ostrou vačku, která je taktéž v PCX shopu jaký (samozřejmě přibližný) výkon bude skůtr mít? Nejde mi v podstatě o max. rychlost ta je odvislá od variátoru (viz nahoře píšete cca 125-127 km/h). Vyfuk také zvažuji, ale sám píšete že velký vliv nemá. V podstatě jde také o to, zda se pořízení ostré vačky \"vyplatí\" a jak je na skůtru její použití citelné. Moc Vám děkuji za odpověď a smekám před PCX shopem i Vašim zapálením pro věc.
 
 
23.05.2013 06:04

ipepa-Josef Pončík
Ahoj,

zatím mám vyzkoušený pouze kit 164ccm a také s ním na svém PCX jezdím. Se samotným kitem by měl vzrůst výkon motoru o cca 1,5-2 kw což bude určitě pravda! Vačka by měla ještě zlepšit plynulost chodu motoru a hlavně plnění motoru při maximálních otáčkách takže jízda do kopce nebo se zatíženým skůtrem bude pro motor ještě jednodušší. Výrobce Yuminashi říká že při použití ostré vačky se musí jednoznačně také dát pružiny ventilů!! Vše je otázka kolik chceš investovat do svojeho miláčka, ale už jen s kitem 164 budeš velmi spokojený.. Já si určitě svoje PCX osadím vačkou (až budu mít čas:-)) takže dám info.
Jinak výfuk je na skůtru hlavně kvůli zvuku.
 
 
11.06.2013 07:54

fillov
Zdar Pepo,

vytiahol si uz ten 164cm kit ako vypada?
Celkom by ma to zaujimalo, lebo uvazujem o kupe na svoje PCX.

Vlado
 
 
30.05.2013 15:15

Růža
Čau,
mám dotaz co všechno tahle sada obsahuje, protože na některých fotkách je i variátor.
 
 
01.06.2013 18:05

ipepa-Josef Pončík
Čau,

kit Yuminashi 164 ccm obsahuje válec, píst, kroužky, pístní čep, segerovky, těsnění hlavy a válce a ventilátor chlazení vyšší účinnosti.
 
 
11.06.2013 07:07

Radomír
Mám na PCX z r.2011 namontovaný kit 164,a při účasti na srazu v Rožnově,najeto v ten den 250km(kolony,kotáry,cesta z práce a na sraz),pro mě rekordní spotřebu 2,1l na 100km.Vypnuté Stop@Go.Jenom jsem měl potřebu se s Vámi o toto zjištění podělit.
 
 
24.06.2013 19:08

moymma
ahoj, už jsem taky hrdý majitel malého černého pcx ďáblíka. Zatím se vzájemně oťukáváme, ale časem také uvažuji o přikoupení pár koníků do motoru. zajímá mě jak takto zmíněným kitem vylepšená PCXka projde pak na STK kontrole???
 
 
12.07.2013 16:56

Radomír

Kit po záběhu, pokud ho trvale zatěžuji maximálkou-dálnice, 25min a více, musím dolívat olej. Toto tvrzení dále ověřuji.

 
 
22.08.2013 19:53

Radomír

Po zkušenostech s kitem 164, a po přečtení stránek www.yuminashi.com je to jasné.Bez instalací dalších prvků fa. yuminashi, to není na trvalou maximálku, např po dálnici. Ale s koníkami navíc, úsporou paliva doporučuji.Pokračuji s experimentami-přešel jsem na olej 10W-40 a namontoval jsem si na olejovou vanu(u stojánku) Alu chladič.Tím bych měl korigovat teplotu válce při delší maximálce.

 
 
12.09.2013 21:45

Růža

Ahoj mám dotaz


mám namontovánou 3 měsíce kitovou sadu po ujetí cca 1 tisíce km při jízdě do kopce přestala táhnout jako když jede na prázdno. Zastavil jsem vypl a zapl motor a jel bez problému dál. Po ujetí dalších 3 tisíc udělala to stejný ale už jsem nenastartoval. 


Nemá někdo podobnou zkušenost kdo by poradil co s tím. 


Sada byla montována v normálním servisu ,ale nyní jsou zasekaní a mají čas až za dlouho a nechci čekat :-(

 
 
13.09.2013 09:11

ipepa-Josef Pončík

Ahoj,


kde jsi kit montoval? Nikdy jsem neměl s něčím podobným problém a to jsem jich letos namontoval cca 10.


Samozřejmě, že s kitem který umožňuje motoru jezdit v maximálních otáčkách při jízdě i do menšího kopce je spojena také vyšší spotřeba oleje. Kontroluješ množství oleje? Jaký olej dáváš?

 
 
13.09.2013 09:36

Růža

Byl montovaných ve Sootlandu v Brně olej jejich asi castrol a teď když se to stalo tak olej byl na spodní rysce a dolil jsem. Mělo to zvuk jak když jede mixer na prázdno. A ještě doplnění mám i nový variator najeto cca 700 km

 
 
13.09.2013 16:01

Růža

Ještě jedno zjištění startuji svíčka haže jiskru ale je suchá nemůže to byt přívodem paliva nebo řídicí jednotka? Kolega říkal že když měnili kit jestli špatně nezastrčili nějaký konektor

 
 
14.09.2013 09:15

ipepa-Josef Pončík

Pokuď byl olej mezi ryskama tak to nemůže nic udělat, ale s kitem ať je vždy na horní!!! Ze zkušenosti s kitem když se jezdí po městě (kolem komína) může zůstat olej 10W40, ale když se jezdí delší cesty určitě nahradtě olejem 15W50. Při montáži se odpojuje hodně konektorů takže doporučím kontrolu po montáži a variátoru (kvůli zvukům, které popisujete).

 
 
20.09.2013 17:40

Růža

Tak dnes motorku odmašlili a volali že dává špatnou kompresi v ponděli rozdělavají motor že buď to bude ventil nebo válec. Je to normální a kolik bude asi cena? 

 
 
23.09.2013 17:35

Růža

Tak zadřeno a nevím proč, olej ještě byl. Dá se udělat repas? Nebo je to na koupení nového kitu?

 
 
05.11.2013 18:43

standa
 
 
23.10.2013 18:28

Krab
 
 
09.03.2015 22:21

Tomáš

Ahoj, ví někdo o někom kdo montuje kit Yuminashi 164ccm ? Mám rok tento skůtr a chtěl bych mu trochu přidat výkon. Děkuji

 
 
12.07.2015 11:35

Odplata

Mám PCX125 2015 od marca, najazdené cez 3000km. Používam ju hlavne na cestu do roboty 10+10km ale chcem jazdiť aj po diaľnici dlhé trasi a potrebujem zvíšiť maximálku tak aby som to nemusel držať na plno.


Uvažujem nad zvíšením výkonu, no narazil som na túto variantu, ktorá sa mi pozdáva viac ko Yuminashi 164cm nakoľko ide o originálne Honda 150ccm diely:


http://www.powerbypcx.com/achat-kit-cylindre-original-honda-pcx-150cc-pour-honda-pcx-125-v3-2014-2015-400022.html


Má už niekto namontovaný originál 150ccm kit na 125ku? Je to bez problémov?


Alebo 170ccm Kit: http://rzracing.nl/honda-pcx-tuning/honda-pcx-125esp/rzr-170cc-cylinder-kit-for-honda-pcx-125-esp.html


Nakupoval už nikto z toho obchodu v odkaze?

 
 
02.08.2015 18:53

nenusss

Zdravim Vas pani, vlastnim hondu pcx 2014 rocnik, mam nabehane 4700 km. Nahodil som tam teraz variator malossi plus ladeny vyfuk leo vince, no maximalku mam tak 105 max.:-( co mam robit aby som to vytiahol aspon na tych 110-115? premyslal som nad tym kitom 164 zvysi sa tam maximlana rychlost? plus kde mi to vedia urobit? dakujem za Vas nazor.

 
 
12.10.2015 19:00

yuminashi.cz

164cc Light Bore Kit je možné objednat a domluvit montáž zde:


http://www.yuminashi.cz/164CC-60MM-LIGHT-BORE-eSP-CYLINDER-SET-d1.htm

 
 
18.06.2016 01:14

MARTIN

zdar,mam 125pcx r.v.2013 a ma najeto 52000km chci se zeptat jestli ma cenu resit kit 163ccm?diky za odpověde

 
1  2  3  4  5