Na co si dávat pozor při denním ježdění na skůtru 

Nejběžnější chyby u našich zákazníků, kteří si za poslení 3 roky koupili PCX, zjištěné na servisu: 

  • podhuštěné pneumatiky. Vzhledem k velmi tenkým pneumatikám (malý objem vzduchu, rychlé zahřívání) na PCX doporučujeme kontrolovat tlak jednou za 1-2 týdny. 

Pro informaci můžu říct, že originál pneu IRC vydrží cca u zadní 6 000-8 000 km a přední to je kolem 14 000-18 000 km.

  • po následné montáži baterie (zpravidla po zimě) málo dotažené póly
  • hodně dotažená zadní bubnová brzda - neustále mírný záběr
  • tankování na neznačkových benzinkách - zanáší hlavně střikovací trysku. Naše doporučení je Benzina a občas vzít Vervu 100 od Benziny.
  • u provozních kapalin se nemusíte obávat úniku nebo spotřeby např. oleje, chadící kapaliny apod. Ovšem občas, pro Vaší jistotu, můžete zkontrolovat množství motorového oleje.
  • servisni prohlídka je v 1 000 km (po záběhu) a pak každé 4 000 km ovšem s tím, že záběhová se nepočítá, takže jdou servisy následovně: 4 000 km, 8 000 km, 12 000 km, 16 000 km atd..
  • výměna oleje v 1 000 km a pak co 8 000 km nebo jednou ročně.

 

««ZPĚT««