Mnohým se při zmínce o počtu 50 000 km najetých na skútru o obsahu 125 ccm zdá o čertech a ďáblech, ale jsou mezi námi i jedinci,
kteří používají svoje PCX také jako každodenní dopravní prostředek nebo jako společníka na dlouhé cesty. U motocyklu Honda máte jistotu,
že pokud mu dáte to, co potřebuje, tak se Vám dobře odvděčí. Nejdůležitější je a vždy zůstane, ať je ve skútru dostatečné množství oleje a jeho pravidelná výměna,
kontrola nebo případná výměna chladící kapaliny, vzduchového filtru, zapalovací svíčky a seřízení vůle ventilů. Popsané úkony jsou takovým snandartem běžné kontroly.
Ale jak je to s variátorem, odstředivou spojkou, brzdovým systémem, olejem koncového převodu, brzdovou kapalinou? Příkladem uvedu PCX se 47 591 km, které
majitel používá jak na dojíždění do práce tak i dlouhé cesty po Evropě. Za celou dobu neměl s PCX vážnější problém, takže návštěvy servisu byly pouze pravidelné dle servisní příručky.
Za 47 591 km bylo vyměněno:
- 8x 0,8l oleje Castrol Power 1 10W40
- 3x zapalovací svíčka NGK
- 3x vzduchový filtr orig. honda
- 3x řemen variátoru + závaží (další výměna v 60 000 km)
- 1x olej koncového převodu
- 2x přední pneu Pirelli (druhá přezuta při posledním servisu 47 591 km)
- 3x zadní pneu Pirelli
- 1x výměna předních brzdových destiček (při 47 591 km)
- 1x výměna napínáku rozvodového řetězu z důvodu zvýšené hlučnosti - záruka
Brzdový kotouč je stále v toleranci. | Brzdové obložení je cca na 60% opotřebení |
Brzdový buden nejeví známky opotřebení |