28.01.2015

Rozdíly modelů PCX 2011 a 2012

Každý fanda skůtru PCX již určitě ví, jaké jsou změny mezi ročníkem 2011 a 2012. Ovšem je mezi námi spousta lidí, kteří v tom nemají úplně jasno.

 

Nejzásadnější novinky modelu 2012:

-kompaktnější pohonná jednotka typu eSP, u které je díky odsazení klikové hřídele vůči válci dosaženo menší tření a zahřívání pístu.

 Výkon motoru stoupnul z 8,33 na 8,6 KW a kroutící moment z 11,56 na 12 Nm (6000 ot/min). Snížení spotřeby paliva o 3%.

-pumpa přední brzdy-měkčí chod brzdové páčky

-otevírání víka nádrže

-airbox vzduchového filtru včetně filtru

-změna rozvoru z 1305 na 1315 mm

-zmenšení palivové nádrže z 6,2 na 5,9 l

-hmotnost se zvýšila z 124,4 na 128 kg

-přepracovaný výfukový svod

-spínací skříňka více vystrčená-lepší manipulace

-funkce start/stop funguje i když na skůtru nikdo nesedí (chybí spínač pod sedlem)

-pochromované zadní tlumiče

-jiná indikace systému start/stop na přístrojové desce

-jiné závaží řidítek včetně vnitřku řidítek

-jiné přední nelakované plasty před koleny, víkem nádrže, jiný výlisek sedla, podsedlový plast, víko variátoru, kryt chladiče a mnoho dalších...

 

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že největším přínosem z 50% změn, které proběhly na skůtru modelu 2012 je v podstatě drobnost a tou otevírání nadrže.

 

                   PCX 125 2010/11                                                     PCX 125 2012

alt alt
alt alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
 alt  alt
<< Zpět