Kitové sady Yuminashi 164 ccm.
Montáž kitu určitě doporučím autorizovanému servisu, protože je velmi náročná. Viz: http://www.pcxclub.cz/aktuality-novinky-akce.htm?id=26
Nejvíce montuji kit s originál výfukem i variátorem a změna je opravdu hodně citelná. Zlepší se zrychlení a taky pružné zrychlení i v
80 km/h, když přidám tak je znatelný kroutící moment oproti originál 125ccm. Při jízdě do táhlého kopce je cítit výkonová rezerva a motor nemá
tolik práce jako se 125kou. Motor se chová klidně i na volnoběh takže nějaké zvětšené vybrace, které kit spravidla přinese nejsou nikterak cítit.
Je to hlavně díky konstrukci motoru, který je výborně vyvážený a má hodně malý součinitel tření.
Koncem měsíce dubna budou skladem také kity 164ccm na nové eSP motory modelového roku 2012/ 2013.
Zde je odkaz na krátké video, kde je jasně vidět zlepšení kroutícího momentu (omluvte zvukovou stopu:-( : https://www.youtube.com/watch?v=u_I-Gfe2Ayw
Základní kit 164ccm pro PCX 125 2010/11 tvoří viz první obrázek:
válec, pístní sadu, sadu těsnění, ventilátor vyšší účinnosti. To vše za cenu 6. 890 kč s DPH
Na dalších obrázcích je porovnání kitu 164ccm s originál 124ccm.